Hai Phong (live)

10 maart 2020 - Hai Phong, Vietnam

10 februari 13.00u

Tja, hier zitten we dan in het hostel van afgelopen nacht. Dachten we vanmorgen uit te checken en de bus naar Hanoi te nemen. Blijken er 5 politiemannen (nou ja, meer politiemannetjes in dit land) voor de deur buiten te zitten. We mogen er niet meer uit vanwege Corona. Blijkt dat in de hele stad alle hotels hetzelfde hebben. Niemand weet verder iets dus enige wat we kunnen doen is wachten, wachten, wachten. Inmiddels al meer dan 2 uur en niets veranderd. Krijgen nu noedels van t hostel. Geen idee wanneer we eten zouden kunnen krijgen dus gewoon eten dan maar.....

1. Angela Gietel:
    Serieus 😱😲
  2. Jules & Pamela:
    Helaas wel, 3 uur inmiddels
  3. Thecla:
    10 maart 2020
    Whaaa bizar ik zei het gisteren nog tegen Ruud valt mee dat ze daar nog mogen komen ivm Corona mijn bestellingen lopen allemaal uit over 9 weken worden mijn luxaflex pas verwacht mijn lampen ergens in juni een heleboel plaatsen en landen zijn op slot .ik hoop dat voor jullie dat het niet te lang gaat duren maar ben bang van wel🥴🥴🥴sterkte
  4. Jules & Pamela:
    Zitten nu zo'n 3 uur in quarantaine
  5. Thecla:
    Quarantaine tijd is volgens mij twee tot 3 weken🙄🙄
  6. Jules & Pamela:
    Als iemand t virus heeft ja, gelukkig nog niet geconstateerd in dit hostel