Terug in Kathmandu

25 januari 2020 - Kathmandu, Nepal

Gisteren weer met de bus terug van Chitwan naar that crazy town called Kathmandu. Opnieuw a bumpyride met veel moeiteloze stappen op de stappenteller. Omdat we wel n beetje klaar waren met de drukte een nieuw en wat duurder hotel (42 euro) geboekt die wat verder van het centrum lag. Jammer dat het zo nieuw was dat de taxichauffeurs het nog niet kennen. Gelukkig nam er wel 1 de moeite om het hotel te bellen waar ze zich precies bevonden. Wat n verademing zeg. Alles lekker nieuw. Een rooftop zwembad, fitness, sauna en restaurant. Wij enthousiast onze zwemkleding aan en op naar het zwembad.......dat niet verwarmd bleek te zijn😣. De sauna gelukkig wel en dat was n goed alternatief. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant van t hotel en capucino besteld op de kamer. Vanochtend n uurtje naar de fitness geweest (om nog gespierder te worden zeg maar) en daarna ontbijt. De hotelmanager waar we gisteren al mee gesproken hadden kwam ook nu weer langs voor n praatje. En als ie je dan n Nepalees sigaret wil laten proeven is het uiteraard niet beleefd om te weigeren 😆. Toen ik vertelde dat we morgen allebei jarig zijn, vinden we het allebei n goed idee ok Pamela te verassen met n pre-birthday-cake. Dus om 11 uur Pamela met wat moeite naar de lobby gekregen waar het personeel ons verraste met n zelfgemaakte  verjaardagstaart. Na n kleine salsaparty was t helaas toch tijd om de rugzakken in te pakken en te vertrekken naar t vliegveld. Daar wachten we nu op de vlucht.

1. Lily:
    26 januari 2020
    Wat een mooie manier om jullie verjaardag te vieren en zelfs in Nepal Salsa!! Heel Gaaf! Fijne verjaardag allebei🥂 🥳
  2. Jules & Pamela:
    27 januari 2020