Singapore

26 februari 2020 - Singapore, Singapore

Singapore is de volgende bestemming. Voor wie zich afvraagt (zoals ik deed)) of Singapore nu een stad of een land is is het antwoord simpel. Allebei! Het land Singapore heeft eigenlijk maar één stad die ze voor het gemak ook maar Singapore genoemd hebben. We zitten in n hotel zo'n 7 kilometer buiten het centrum, wel vlak bij het strand. Dus de 1e dag wandelen we richting strand. Apart om te zien hoe er honderden boten voor anker liggen voor de kust. Kennelijk allemaal aan t wachten om gelost of geladen te worden. De volgende dag lopen we naar t centrum (t wordt n dagje van 42.000 stappen uiteindelijk) naar Marina Bay om precies te zijn. De hier aangelegde "gardens" zijn prachtig om te zien. En het bekendste gebouw van Singapore staat ook hier. Drie glooiende torens via het dak met elkaar verbonden met een gigantisch dakterras compleet met zwembad. Uiteraard bezoeken we de rooftopbar en drinken het duurste biertje van de vakantie. Wat we aan het hotel en de taxi al gemerkt hadden blijkt sowieso voor heel Singapore te gelden. Het is DUUR!!! We geven in 2 dagen meer uit dan wat we normaal in n week doen. Ach YOLO zullen we maar zeggen. Via wat shoppingmalls (vooral voor de heerlijk koele airco daar) brengen we nog n bezoek aan Chinatown en Little India. Daarna rest nog de wandeling terug naar t hotel.

1. Thecla:
    26 februari 2020
    Ziet er allemaal prachtig uit, en in singapore zul je wel geen alcohollisten vinden dan Hahahaha
  2. Jules & Pamela:
    Jawel, 2 maar die zijn inmiddels al weer vertrokken😁
  3. Thecla:
    27 februari 2020
    Dat zijn jullie 🤪🤪en dat heet gezelligheidsdrinkers😂😂
  4. Rianne Teunissen:
    27 februari 2020
    Heee lieve luitjes, wat een mooie dingen laten jullie ons zien. Mooi om op deze manier mee te reizen.
  5. Jules & Pamela:
    Thanks😊