Hotel in Kathmandu (of Ratmandu?)

18 januari 2020 - Kathmandu, Nepal

Tja, het hotel in Kathmandu. Wat zal ik erover vertellen. Aangezien we inmiddels op de 3e kamer zitten hier wellicht toch wel iets. De 1e kamer op de 4e verdieping zag er op zich best goed uit. Totdat er iets voorbij vloog voor t raam. En nog iets. Blijkt dat onder t raam een plateautje is waar de vliegende ratten (ook wel duiven genoemd) uit de buurt zich graag verzamelen om met elkaar te praten. Blijkt dat roekoe in het Nepalees ook gewoon roekoe is. Heel boeiend op zich maar niet om 6 uur in de ochtend. Dus na 2 nachten toch maar n andere kamer gevraagd. Verhuisd naar de 2e verdieping. Geen vliegende ratten.....heerlijk. Totdat we op bed liggen en geritsel horen boven ons hoofd. VEEL GERITSEL. Ja hoor, deze keer zonder vleugels. Er lopen ratten boven ons hoofd  over het plafond. En zo te horen doen ze n marathon. Toch maar weer naar de receptie om te zeggen dat dit toch ook niet helemaal de bedoeling kan zijn. Oké, nu zijn we op de 1e verdieping en vannacht was n stuk rustiger. Benieuwd wat onze laatse nacht hier gaat brengen.......

1. Angela Gietel:
    18 januari 2020
    😳😳😳😳😱😱waar is John Williams als je hem nodig hebt🙄. Hoop nu wel wat rustiger voor jullie??
  2. Jules & Pamela:
    John???? Ik ken alleen Serena😊
  3. Angela Gietel:
    19 januari 2020
    Buiten het hotel ziet t er in ieder geval prachtig uit. Jullie hebben hopelijk wel extra schoenen meegenomen, want volgens de stappenteller heb je nog weinig zool over.
  4. Thecla:
    19 januari 2020
    De foto’s zijn prachtig je verhaal een belevenis 😬😬😬maar je moet alles een keer hebben meegemaakt toch😂😂😂