Kha Sok reis

10 februari 2020 - Khao Sok National Park, Thailand

Onze reis naar Khao Sok begint met de Ferry van 12.00 uur richting het vaste land. Althans dat dachten we. Omdat dit tijdstip al vol is moeten we de boot van 12:30 nemen en aansluitend de bus. Geplande tijdstip van aankomst bij het hotel is 19.00 uur. Omdat dhet inchecken tot 20.30 kan niet echt n probleem. Na de boot in de bus die ons helaas niet naar t hotel brengt maar naar Surat Thani waar we over moeten stappen in n minivan. Het is inmiddels 17.10 dan. De minivan vertrekt  om 17.30......... niet dus. Om 17.45 toch eens vragen hoelang t nog duurt. Ok nog 10 minuten. En nog 5 minuten.  En nog 5. Pfff toch maar eens vragen of ze willen bellen. En ja hoor we worden opgehaald om ergens anders verder te wachten. Slim .... zijn ze daar in ieder geval van ons af. Uiteindelijk vertrekken we naar 19.00 uur voor de trip die bijna 2 uur gaat duren. "Gelukkig" is de chauffeur n Nepalees en maakt op de bochtige weg in t donker veel tijd goed waardoor we zowaar nog voor 20.30 arriveren bij T hotel waar de stroom is uitgevallen. Inchecken bij candlelight, hoe romantisch wil je t hebben.  Omdat de weg naar t dorp pikkedonker is mogen we de scooter van de eigenaar lenen om wat te gaan eten en kunnen we met n gevulde maag gaan slapen.

1. Thecla:
    10 februari 2020
    Dat ziet er echt prachtig uit 🥰🥰🥰