Langkawi

22 februari 2020 - Langkawi Island, Maleisië

15 februari

Tijd om Georgetown te verlaten en te verhuizen naar Langkawi, jaja weer n tropisch eiland. En nee, het verveelt nog niet. Met de taxi naar de Ferry kost 7 ringits.  Omgerekend €1.66. Daarna 3 uur op de supersport ferry. Duurt helaas nog steeds gewoon 3 uur. Op t eiland aangekomen zijn we gierig en willen we geen gewone taxi nemen maar n Grab (uber). Dus geven we €15 uit bij Starbucks zodat we wifi hebben en ontdekken dat er geen Grab is. Toch maar gewone taxi dan. Valt met €7.50 eigenlijk best mee..... Het hotel zit vlak bij t strand. 's Avonds eten we op t strand om daarna te genieten van de vuurspuwen op t strand. Volgende dag huren we n auto. We gaan met de kabelbaan omhoog en lopen over de hoogste skybridge so far. Spannend omdat ie meebeweegt met de wind. Wel geweldige uitzichten. 's Avonds eten bij lokale street keukens op t strand. Volgende dag naar andere berg opgereden. Lunchen doen we aan t strand met n heerlijk uitzicht. Wit strand en blauw water. Hoe warm zou t eigenlijk in Nederland zijn? Ach niet belangrijk. Helt avondeten bestaat uit allerlei snacks op de lokale avondmarkt. We zitten vol voor samen nog geen 10 euro. Heerlijk! Daarna terug naar t hotel om de vliegtickets voor morgen te gaan boeken.

1. Thecla:
    22 februari 2020
    HahA..... hier niet tropisch warm maar wel tropische stormen 😂😂😂genieten maar😘😘
  2. Jules & Pamela:
    22 februari 2020
    Dan blijven we nog maar effe😊
  3. Thecla:
    22 februari 2020
    Zou ik zeker doen als je kunt😊😊😊😊