Dagje met n tour.

31 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Het is inmiddels 31 januari. We lopen wat achter met verhalen maar dat betekent alleen maar dat we belangrijkere dingen te doen hebben dan de arme thuisblijvers te informeren😂. De laatste dag in Bangkok  (28e) zijn we meegegaan met n georganiseerde dagtour. Zorgen dat je om 6 uur ''s ochtends bij het vertrekpunt bent vormt dan de 1e uitdaging. Dat ging gelukkig goed. Vervolgens met de minivan n uurtje onderweg naar de Maeklong railwaymarket. Voor wie het niet kent moet t zeker n keer opzoeken op youtube. Heel grappig om n keer in het echt te zien. Trein komt echt op cm''s langs je gereden. Vervolgens op weg naar de 1e floating market van Thailand. De boottrip hier naartoe was nog leuk. De floating market zelf is veel en veel te druk. We hebben de kleine bootjes waarin je eigenlijk moet overstappen maar overgeslagen omdat het water één grote wirwar van bootjes was die nauwelijks kunnen bewegen, laat staan vooruitkomen. Hier wel de lunch gebruikt. Daarna weer ruim 2 uur in het busje op weg naar Ayutthaya. Goede gelegenheid.voor iedereen om wat gemiste slaap in te halen. Ayutthaya heeft zo'n 450 tempels waarvan wij er gelukkig maar 5 bezocht hebben. Erg mooi en indrukwekkend om te zien. Aan t einde van de dag terug naar Bangkok waar we bij een grote winkelmall werden afgezet. Bij de restaurants moest je n kaart kopen en opwaarderen om af te kunnen rekenen. Helaas moesten we 2 keer eten voordat de 15 euro op was die we erop gezet hadden. De volgende dag zijn we naar Chiang Mai gevlogen.

1. Angela Gietel:
    3 februari 2020
    Wat een mooie foto’s weer. En wederom geweldig verwoord. Is alsof ik er bij ben. In gedachte sowieso😅
  2. Jules & Pamela:
    4 februari 2020
    Thanks😊. Vroeg me af of iemand de verhalen zou lezen 😀😀