Rondreis

31 januari 2020 - Chiang Mai, Thailand

In Chiang Mai hebben we n auto gehuurd. Het stuur zit weliswaar aan de verkeerde kant maar met al die spookrijders hier is dat eigenlijk best handig. De 1e etappe is de beroemde route van Chiang Mai naar Pai. Vaak afgelegd per scooter, daarom doen wij het met de auto. De weg schijnt 762 bochten te hebben. En inderdaad een recht stuk van meer dan 50 meter is n zeldzaamheid. Onderweg maken we nog uitstapjes naar de hotsprings, viewpoints en bamboo_bridge. Mooi die kunnen ook weer van het lijstje. In Pai hebben we n heerlijk huisje voor de nacht, compleet met buitendouche. Pai zelf is apart. Alleen maar westerlingen voornamelijk van het type hippie. Na gegeten en gedronken te hebben beëindigen we de dag met n fles prima prosecco. Volgende dag ontbijt met uitzicht op de rivier. Hierna verder met onze rondreis. Was de weg naar Pai vol met toeristen, na Pai volgt n oase van rust op de weg en worden we getrakteerd op prachtige landschappen. Heerlijk. Bij n viewpoints nog geshopt bij de kraampjes en n prachtig jurkje gekocht voor nog geen 3 euro. We eindigen de dag in Khun Yuam in n resort met n prachtig uitzicht vanaf t balkon. Beetje jammer dat t binnen enigszins aftands is. Ach niet klagen, morgen gewoon weer vrolijk op pad. We vragen ons wel af wat de oerwoudgeluiden buiten veroorzaakt.......maar zolang t buiten is maken we ons geen zorgen.

1. Thecla:
    31 januari 2020
    je heb al veel gezien zeg de fotoś zijn prachtig ,,, echt genieten ..Veel plezier nog ik woon inmiddels op de tussenverdieping van mijn huisje, heerlijk .....hoop van het weekend de benedenverdieping af te krijgen ..veel plezier nog